Karriere

Sind Sie an einer Arbeit im Bereich des Transports und der Spedition interessiert? Schauen Sie sich das aktuelle Angebot freier Positionen an.

Dispatcher/in für internationale Spedition – Hradec Králové

Joppa Logistics je česká společnost, která se věnuje silniční, letecké a námořní dopravě a logistice. Do našeho kolektivu hledáme nové kolegy, kteří dokáží uplatnit své všestranné dovednosti stejně jako my samotní:

Při zpracování cenových nabídek i objednávek a následné organizaci mezinárodní či vnitrostátní dopravy pravidelně uplatníme své organizační schopnosti a obchodní talent. Neobejdeme se bez komunikačních dovedností, protože denně telefonicky nebo elektronicky komunikujeme s kolegy (nejen ze svého týmu, ale také z poboček firmy), řidiči, klienty i zahraničními partnery, přičemž uplatňujeme znalost cizích jazyků. Nutnou podmínkou při komunikaci je příjemné a sebevědomé vystupování. Samotnou přepravu ovlivňuje více aspektů, což nás někdy staví do stresové situace, která vyžaduje chladnou hlavu a flexibilitu nalézt řešení nastalé situace.

V rámci maximální efektivity pracujeme v malých týmech rozdělených na vybrané regiony, které týmově realizují konkrétní projekty, ale také společně dosahují úspěchů a finančních ohodnocení.


Unser Angebot

  • práce v zavedené společnosti a fajn kolektivu mladých kreativních pracovníků,
  • nadstandardní výkonovou složku (až 2násobek fixní části platu v závislosti Vašem úspěchu),
  • rychlé zapracování a podporu malého kolektivu, který má přímý zájem na Vašem úspěchu,
  • 4 týdny dovolené + 5 dní sick days,
  • firemní benefity – stravenky, služební telefon, podpora dalšího vzdělávání, podpora sportovních aktivit,
  • veškeré vybavení potřebné pro práci (kancelářská technika, automobil aj.),
  • komfortní zázemí,
  • teambuildingové akce,
  • osobní přístup k Vašim potřebám a životním situacím.

Unsere Anforderungen

  • všestranné schopnosti a dovednosti potřebné k práci – organizační schopnosti, obchodní talent komunikační dovednosti, příjemné a sebevědomé vystupování, flexibilitu, týmový duch,
  • znalost cizího jazyka – komunikativní angličtina nebo němčina, další jazyky výhodou,
  • středoškolské vzdělání (maturita) nebo vysokoškolské vzdělání,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • výborná schopnost práce s PC.

Pokud vidíte v inzerátu svou příležitost, zavolejte nebo napište.
Rádi uvítáme nového kolegu / novou kolegyni.

Nehmen Sie Kontakt mit uns auf.

Michaela Žišková
Michaela Žišková
+420 778 421 830
prace@joppa.cz

Dispatcher/in für internationale Spedition

Joppa Logistics je česká společnost, která se věnuje silniční, letecké a námořní dopravě a logistice. Do našeho kolektivu hledáme nové kolegy, kteří dokáží uplatnit své všestranné dovednosti stejně jako my samotní:

Při zpracování cenových nabídek i objednávek a následné organizaci mezinárodní či vnitrostátní dopravy pravidelně uplatníme své organizační schopnosti a obchodní talent. Neobejdeme se bez komunikačních dovedností, protože denně telefonicky nebo elektronicky komunikujeme s kolegy (nejen ze svého týmu, ale také z poboček firmy), řidiči, klienty i zahraničními partnery, přičemž uplatňujeme znalost cizích jazyků. Nutnou podmínkou při komunikaci je příjemné a sebevědomé vystupování. Samotnou přepravu ovlivňuje více aspektů, což nás někdy staví do stresové situace, která vyžaduje chladnou hlavu a flexibilitu nalézt řešení nastalé situace.

V rámci maximální efektivity pracujeme v malých týmech rozdělených na vybrané regiony, které týmově realizují konkrétní projekty, ale také společně dosahují úspěchů a finančních ohodnocení.

Unser Angebot

  • práce v zavedené společnosti a fajn kolektivu mladých kreativních pracovníků,
  • nadstandardní výkonovou složku (až 2násobek fixní části platu v závislosti Vašem úspěchu),
  • rychlé zapracování a podporu malého kolektivu, který má přímý zájem na Vašem úspěchu,
  • 4 týdny dovolené + 5 dní sick days,
  • firemní benefity – stravenky, služební telefon, podpora dalšího vzdělávání, podpora sportovních aktivit,
  • veškeré vybavení potřebné pro práci (kancelářská technika, automobil aj.),
  • komfortní zázemí,
  • teambuildingové akce,
  • osobní přístup k Vašim potřebám a životním situacím.

Unsere Anforderungen

  • všestranné schopnosti a dovednosti potřebné k práci – organizační schopnosti, obchodní talent komunikační dovednosti, příjemné a sebevědomé vystupování, flexibilitu, týmový duch,
  • znalost cizího jazyka – komunikativní angličtina nebo němčina, další jazyky výhodou,
  • středoškolské vzdělání (maturita) nebo vysokoškolské vzdělání,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • výborná schopnost práce s PC.

Pokud vidíte v inzerátu svou příležitost, zavolejte nebo napište.
Rádi uvítáme nového kolegu / novou kolegyni.

Nehmen Sie Kontakt mit uns auf.

Michaela Žišková
Michaela Žišková
+420 778 421 830
prace@joppa.cz

Marketingový pracovník – Ostrava

Do našeho kolektivu hledáme zodpovědnou osobu na pozici MARKETINGOVÉHO PRACOVNÍKA pro pracoviště Ostrava.

Unser Angebot

  • zaměstnání na HPP
  • Arbeit in einem jungen Team
  • zajímavé platové a osobní ohodnocení, sick days, 4 týdny dovolené
  • firemní benefity

Unsere Anforderungen

  • řidičský průkaz skupiny B - nutností
  • Kommunikationsfähigkeiten
  • pečlivost
  • Zuverlässigkeit
  • ochotu učit se novým věcem

Nehmen Sie Kontakt mit uns auf.

Michaela Žišková
Michaela Žišková
+420 778 421 830
prace@joppa.cz

Dispatcher/in für internationale Spedition

Joppa Logistics je česká společnost, která se věnuje silniční, letecké a námořní dopravě a logistice. Do našeho kolektivu hledáme nové kolegy, kteří dokáží uplatnit své všestranné dovednosti stejně jako my samotní:

Při zpracování cenových nabídek i objednávek a následné organizaci mezinárodní či vnitrostátní dopravy pravidelně uplatníme své organizační schopnosti a obchodní talent. Neobejdeme se bez komunikačních dovedností, protože denně telefonicky nebo elektronicky komunikujeme s kolegy (nejen ze svého týmu, ale také z poboček firmy), řidiči, klienty i zahraničními partnery, přičemž uplatňujeme znalost cizích jazyků. Nutnou podmínkou při komunikaci je příjemné a sebevědomé vystupování. Samotnou přepravu ovlivňuje více aspektů, což nás někdy staví do stresové situace, která vyžaduje chladnou hlavu a flexibilitu nalézt řešení nastalé situace.

V rámci maximální efektivity pracujeme v malých týmech rozdělených na vybrané regiony, které týmově realizují konkrétní projekty, ale také společně dosahují úspěchů a finančních ohodnocení.

Unser Angebot

  • práce v zavedené společnosti a fajn kolektivu mladých kreativních pracovníků,
  • nadstandardní výkonovou složku (až 2násobek fixní části platu v závislosti Vašem úspěchu),
  • rychlé zapracování a podporu malého kolektivu, který má přímý zájem na Vašem úspěchu,
  • 4 týdny dovolené + 5 dní sick days,
  • firemní benefity – stravenky, služební telefon, podpora dalšího vzdělávání, podpora sportovních aktivit,
  • veškeré vybavení potřebné pro práci (kancelářská technika, automobil aj.),
  • komfortní zázemí,
  • teambuildingové akce,
  • osobní přístup k Vašim potřebám a životním situacím.

Unsere Anforderungen

  • všestranné schopnosti a dovednosti potřebné k práci – organizační schopnosti, obchodní talent komunikační dovednosti, příjemné a sebevědomé vystupování, flexibilitu, týmový duch,
  • znalost cizího jazyka – komunikativní angličtina nebo němčina, další jazyky výhodou,
  • středoškolské vzdělání (maturita) nebo vysokoškolské vzdělání,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • výborná schopnost práce s PC.

Pokud vidíte v inzerátu svou příležitost, zavolejte nebo napište.
Rádi uvítáme nového kolegu / novou kolegyni.

Nehmen Sie Kontakt mit uns auf.

Michaela Žišková
Michaela Žišková
+420 778 421 830
prace@joppa.cz



Naše volná místa také na Jooble

Dispatcher/in für internationale Spedition

Joppa Logistics je česká společnost, která se věnuje silniční, letecké a námořní dopravě a logistice. Do našeho kolektivu hledáme nové kolegy, kteří dokáží uplatnit své všestranné dovednosti stejně jako my samotní:

Při zpracování cenových nabídek i objednávek a následné organizaci mezinárodní či vnitrostátní dopravy pravidelně uplatníme své organizační schopnosti a obchodní talent. Neobejdeme se bez komunikačních dovedností, protože denně telefonicky nebo elektronicky komunikujeme s kolegy (nejen ze svého týmu, ale také z poboček firmy), řidiči, klienty i zahraničními partnery, přičemž uplatňujeme znalost cizích jazyků. Nutnou podmínkou při komunikaci je příjemné a sebevědomé vystupování. Samotnou přepravu ovlivňuje více aspektů, což nás někdy staví do stresové situace, která vyžaduje chladnou hlavu a flexibilitu nalézt řešení nastalé situace.

V rámci maximální efektivity pracujeme v malých týmech rozdělených na vybrané regiony, které týmově realizují konkrétní projekty, ale také společně dosahují úspěchů a finančních ohodnocení.

Unser Angebot

  • práce v zavedené společnosti a fajn kolektivu mladých kreativních pracovníků,
  • nadstandardní výkonovou složku (až 2násobek fixní části platu v závislosti Vašem úspěchu),
  • rychlé zapracování a podporu malého kolektivu, který má přímý zájem na Vašem úspěchu,
  • 4 týdny dovolené + 5 dní sick days,
  • firemní benefity – stravenky, služební telefon, podpora dalšího vzdělávání, podpora sportovních aktivit,
  • veškeré vybavení potřebné pro práci (kancelářská technika, automobil aj.),
  • komfortní zázemí,
  • teambuildingové akce,
  • osobní přístup k Vašim potřebám a životním situacím.

Unsere Anforderungen

  • všestranné schopnosti a dovednosti potřebné k práci – organizační schopnosti, obchodní talent komunikační dovednosti, příjemné a sebevědomé vystupování, flexibilitu, týmový duch,
  • znalost cizího jazyka – komunikativní angličtina nebo němčina, další jazyky výhodou,
  • středoškolské vzdělání (maturita) nebo vysokoškolské vzdělání,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • výborná schopnost práce s PC.

Pokud vidíte v inzerátu svou příležitost, zavolejte nebo napište.
Rádi uvítáme nového kolegu / novou kolegyni.

Nehmen Sie Kontakt mit uns auf.

Michaela Žišková
Michaela Žišková
+420 778 421 830
prace@joppa.cz



Schneller Kontakt

Füllen Sie einfach dieses kurze Formular aus und wir werden Sie kontaktieren.

Die mit dem Sternchen gekennzeichneten Felder sind Pflichtfelder.

Senden

Sídlo Praha

ROHLIG SUUS Logistics CZ s.r.o. Vinohradská 3217/167
100 00 Praha 10
Česká republika
Geschäftszeiten Mo – Fr: 7:00 – 18:00
Sa – So: GESCHLOSSEN

Kontakt an andere Niederlassungen

Brno Benešov Olomouc Ostrava Zlín
  • TEL +420 734 448 133-4
  • indoorsales.cz@suus.com
    reklamace.rsl.cz@suus.com
  • 50.07752,
    14.48729